Márkaépítés az Instagramon

MÁRKAÉPÍTÉS AZ INSTAGRAMON

 

2018-ban az Instagram megkerülhetetlen csatorna az online marketingben, amennyiben olyan terméket, szolgáltatást kínálsz, amelynek üzenete vizuális formában hatékonyan elmesélhető – na és amennyiben a célcsoportod jelen van ezen a platformon. Muszáj kihasználni, hogy ma egy Instagram követőbázis még organikusan, zéró büdzsével is felépíthető, a követők organikus elérésének aránya pedig magasan tartható. Hogy miért fontos a Te márkádnak is az Instagram?

 

 

  • Végre elmesélheted a márkádhoz, termékeidhez fűződő történetet, mert az emberek imádják a vizuális történetmesélést az Instagramon.
  • Felüdítő lesz, mennyire sok a lehetőséged az organikus követőbázis építésre ma még az Instagramon, és mennyivel magasabb engagement rate-et leszel képes elérni organikusan. Mindehhez csak egy jó, valóban az Instagramra szabott stratégia kell, tényleg Instagram-kompatibilis tartalmakkal.
  • Ám a márkaépítés nem minden: idén egy sor új feature-t vezetett be az Instagram, ami a vásárlásösztönzésről szól. Ma már gyakorlatilag két kattintással átvezethetjük a potenciális ügyeleinket az Instánkról a webshopunkba.
  • Magyarországon mintegy 1,6 millió embert érhetsz el az Instán. Lehet, hogy a Te márkádról is beszélnek már, de még nem vagy fent, és észre sem vehetted, milyen diskurzus folyik rólad?
  • Itt valódi interakcióba léphetsz a meglévő és potenciális vásárlóiddal, és elkötelezheted őket a márkád iránt – amennyiben szem előtt tartod, hogy az Instagram egy vizuális élmény alapú platform.
  • És tényleg nagy a nyitottság: az Instagrammerek 80 százaléka követ márkákat.
  • Ezidáig globálisan már 15 millió üzleti profilt regisztráltak. A Tiéd köztük van már? És fejlődik?

 

 

A számok magukért beszélnek: az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában, ami itt van és még sokáig maradni is fog. Itt az ideje magasabb szintre emelned márkád Instagram jelenlétét! Ugyanis ide külön stratégia kell, és én segítek megérteni, hogyan érdemes márkát építeni az Instagramon, és milyen stratégia mentén a leghatékonyabb a termékkommunikáció.

 

Kinek szól ez a workshop?

 

Ez a kiscsoportos, átfogó, stratégiai megközelítésű és gyakorlatias jellegű workshop ideális választás neked, ha a következő kérdések bármelyike igaz rád:

 

  • Képben vagy az Instával, próbálkozol is már egy ideje, a belefektetett idő, erőforrás azonban mégsem látszik megtérülni.
  • Nincs tudatos Instagram marketing stratégiád, és ennek hiányában a folyton változó algoritmussal küzdve úgy érzed, elakadtál a közösségépítésben, alacsony a követőid aktivitása, a konverzióról nem is beszélve? Rádöbbentél, hogy itt nem feltétlenül működik, ami a Facebookon jól bevált?
  • Még nem találtad meg a márkád vizuális stílusát?
  • Nem tudod, mit kezdj az újdonságokkal, érdemes-e IGTV-zned, mire a leghatékonyabb a Sztori, ha márkát építesz?
  • Gondod van az Instagram hirdetések optimalizálásával?
  • Fogalmad sincs, mikor eredmény az Instagram kommunikáció?
  • Vagy egész egyszerűen nincs kapacitásod egyedül stratégiát építeni az Instagramra, pedig tudod jól, hogy fontos lenne?

 

A Márkaépítés az Instagramon workshop most az eddigi 180 perc helyett 240 percben tér vissza! Persze 240 perc alatt sem tudok személyre szabottan minden résztvevőnek stratégiát építeni, de felvértezlek minden tudásanyaggal, amit középhaladóként az Instagram marketingről tudnod kell. Ezután már csak be kell építened az eszközöket az Instagram kommunikációdba.

 

 

Hogyan épül fel a workshop?

 

A workshop hossza 240 perc, amelynek során teljes körű tájékoztatást kapsz az alábbi kérdésekben. Csak rajtad múlik, hogy már aznap beépíted-e a stratégiádba a tanulságokat:

 

  • melyek a legfontosabb statisztikák, trendek és best practice-ek a hazai piacon
  • hogyan tehetsz szert egységes és jól beazonosítható márkaidentitásra az Instagramon
  • amit muszáj, és amit tilos: mi működik és mi nem az Instán
  • melyek a közösségépítés leghatékonyabb módjai
  • hogyan optimalizáld a csatornád és a tartalmaid, hogy elég magas minőségű, kreatív, és valóban “Instagram-kompatibilis” legyen ahhoz, hogy a célcsoportod a profilod követésre érdemesnek tartsa
  • mi a konzisztencia jelentősége a tartalomban, képi világban és rendszerességben
  • valóban fontosak még a hashtagek, és ha igen, hogyan a leghatékonyabb a hashtag stratégia?
  • melyek a reális célok, hogyan tudod elérni őket és mérni őket
  • hogyan értékeld az eredményeidet
  • minden, amit a jól konvertáló Instagram kommunikációról tudni akartál: hogyan érd el a konverziót
  • kinek érdemes influencer marketingben gondolodnia, mik annak az előnyei és buktatói
  • azok az Instagram for Business eszközök, amelyekről minden üzleti profilnak tudnia kell
  • és szó lesz a legfontosabb kiegészítő alkalmazásokról is, hogy ezekkel is növeljük a hatékonyságodat.

 

Jelentkezz Te is!

 

A következő workshop részletei:

 

A nyári Instagram workshopok július utolsó hétvégéjén (teltházzal 🙂 )  zajlottak, de idén még várhatóan lesz alkalmunk együtt tanulni. Kérlek, hogy töltsd ki a saját preferenciáiddal (időpont, helyszín) ezt a rövid kérdőívet:

https://goo.gl/forms/pjz1VHeB1PDwDr0d2