Márkaépítés az Instagramon

MÁRKAÉPÍTÉS AZ INSTAGRAMON

 

2018-ban az Instagram megkerülhetetlen csatorna az online marketingben, amennyiben olyan terméket, szolgáltatást kínálsz, amelynek üzenete vizuális formában hatékonyan elmesélhető – na és amennyiben a célcsoportod jelen van ezen a platformon. Hogy miért fontos a Te márkádnak is?

 

 

 

 

  • Végre elmesélheted a márkádhoz, termékeidhez fűződő történetet, mert az emberek imádják a vizuális történetmesélést az Instagramon.
  • Felüdítő lesz, mennyire sok a lehetőséged az organikus követőbázis építésre ma még az Instagramon, és mennyivel magasabb engagement rate-et leszel képes elérni. Mindehhez csak egy jó, valóban az Instagramra szabott stratégia kell, tényleg Instagram-kompatibilis tartalmakkal.
  • Magyarországon mintegy 1,5 millió embert érhetsz el az Instán. Lehet, hogy a Te márkádról is beszélnek már, de még nem vagy fent, és észre sem vehetted, milyen diskurzus folyik rólad?
  • Itt valódi interakcióba léphetsz a meglévő és potenciális vásárlóiddal, és elkötelezheted őket a márkád iránt – amennyiben szem előtt tartod, hogy az Instagram egy vizuális élmény alapú platform.
  • És tényleg nagy a nyitottság: az Instagrammerek 80 százaléka követ márkákat.
  • Ezidáig globálisan már 15 millió üzleti profilt regisztráltak. A Tiéd köztük van már? És fejlődik?

 

 

A számok magukért beszélnek: az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában, ami itt van és még sokáig maradni is fog. Itt az ideje magasabb szintre emelned márkád Instagram jelenlétét! Ugyanis ide külön stratégia kell, és én segítek megérteni, hogyan érdemes márkát építeni az Instagramon, és milyen stratégia mentén a leghatékonyabb a termékkommunikáció.

 

Kinek szól ez a workshop?

 

Ez a kiscsoportos, átfogó, stratégiai megközelítésű és gyakorlatias jellegű workshop ideális választás neked, ha a következő kérdések bármelyike igaz rád:

 

  • A versenytársaid már használják az Instagramot, de Te még nem tudod, egyáltalán hogyan kezdj bele?
  • Tudod, hogy intáznod kellene, mert mindenhonnan ezt hallod, de nem tudod, tényleg érdemes-e ls ha igen, hogyan indulj neki?
  • Nincs tudatos Instagram marketing stratégiád, és ennek hiányában a folyton változó algoritmussal küzdve úgy érzed, elakadtál a közösségépítésben, alacsony a követőid aktivitása, a konverzióról nem is beszélve? Rádöbbentél, hogy itt nem feltétlenül működik, ami a Facebookon jól bevált?
  • Még nem találtad meg a márkád vizuális stílusát?
  • Vagy egész egyszerűen nincs kapacitásod egyedül stratégiát építeni az Instagramra, pedig tudod jól, hogy fontos lenne?

 

180 percben nem tudok neked stratégiát építeni, de akár kezdő, akár újrakezdő vagy az Instagramon, én elindítalak azon az úton, hogy naprakész tudással felvértezve igazodj el az Instagram írott és íratlan szabálya között. A workshop az etikus módszerekkel foglalkozik, annak érdekében, hogy a márkád Instagram kommunikációja színvonalas és hiteles legyen, na és konvertáljon.

 

Hogyan épül fel a workshop?

 

A workshop hossza 180 perc, amelynek során teljes körű tájékoztatást kapsz az alábbi kérdésekben. Csak rajtad múlik, hogy már aznap beépíted-e a stratégiádba a tanulságokat:

 

  • melyek a legfontosabb statisztikák, trendek és best practice-ek a hazai piacon
  • hogyan tehetsz szert egységes és jól beazonosítható márkaidentitásra az Instagramon
  • amit muszáj, és amit tilos: mi működik és mi nem az Instán
  • melyek a közösségépítés leghatékonyabb módjai
  • hogyan optimalizáld a csatornád és a tartalmaid, hogy elég magas minőségű, kreatív, és valóban “Instagram-kompatibilis” legyen ahhoz, hogy a célcsoportod a profilod követésre érdemesnek tartsa
  • mi a konzisztencia jelentősége a tartalomban, képi világban és rendszerességben
  • valóban fontosak még a hashtagek, és ha igen, hogyan a leghatékonyabb a hashtag stratégia?
  • melyek a reális célok, hogyan tudod elérni őket és mérni őket
  • kinek érdemes influencer marketingben gondolodnia, mik annak az előnyei és buktatói
  • azok az Instagram for Business eszközök, amelyekről minden üzleti profilnak tudnia kell
  • és szó lesz a legfontosabb kiegészítő alkalmazásokról is, hogy ezekkel is növeljük a hatékonyságodat.

 

Jelentkezz Te is!

 

A workshop jelenleg nem indul. Ha lemaradtál az idei év eddigi workshopjairól, érdemes előjelentkezned (minden kötelezettség nélkül) a következő alkalomra itt: