Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon

MÁRKAÉPÍTÉS ÉS VÁSÁRLÁSÖSZTÖNZÉS AZ INSTAGRAMON

 

Ma 2018-ban az Instagram megkerülhetetlen csatorna az online marketingben, amennyiben olyan terméket, szolgáltatást kínálsz, amelynek üzenete vizuális formában hatékonyan elmesélhető – na és amennyiben a célcsoportod jelen van ezen a platformon. Tudtad, hogy én egy 16 ezres bázist építettem fel magam körül organikusan, etikusan, gyakorlatilag zéró büdzsével? Ráadásul, a kommunikációmmal a teljes bázisom elérem szintén organikusan és nulla forint ráköltéssel. De nem csak elérem őket, hanem értékesítek is számukra: 2018. január óta az Instagram kommunikációm biztosítja a megélhetésem. A tapasztalatom azonban bőven túlmutat a saját fiókjaim építésén, és mindent átadok neked is, amit tudnod kell egyrészt a márkaépítésről, másrészt pedig a vásárlásösztönzésről az Instagramon.

 

Nem tudjuk, a jövőben miként változik az alkalmazás, de azt muszáj kihasználni, hogy ma egy Instagram követőbázis még organikusan, zéró büdzsével is felépíthető, a követők organikus elérésének aránya pedig igen magasan tartható. De ha esetleg még az is kérdés számodra, hogy egyáltalán miért fontos a Te márkádnak is az Instagram, hadd hozzak pár érvet:

 

 

 

  • Végre elmesélheted a márkádhoz, termékeidhez fűződő történetet, mert az emberek imádják a vizuális történetmesélést az Instagramon. Amint sikerélményed van, higgy nekem, téged is beszippant majd a kommunikáció ezen formája.
  • És az emberek a micro-márkákat is imádják! Hatalmas tévhit, hogy csak a nagy brandek érvényesülhetnek ott.
  • Itt valódi interakcióba léphetsz a meglévő és potenciális vásárlóiddal, és elkötelezheted őket a márkád iránt – amennyiben szem előtt tartod, hogy az Instagram egy vizuális élmény alapú platform.
  • Felüdítő lesz számodra, hogy mennyire sok a lehetőséged az organikus követőbázis építésre ma még az Instagramon, és mennyivel magasabb engagement rate-et, azaz aktivitási rátát leszel képes elérni organikusan, ráköltés nélkül. Mindehhez csak egy jó, valóban az Instagramra szabott stratégia kell neked, tényleg Instagram-kompatibilis tartalmakkal. Én a teljes know-how-t biztosítom számodra.
  • Ám a márkaépítés nem minden: 2018-ban végre egy sor új feature-t vezetett be az Instagram, ami a vásárlásösztönzésről szól. Ma már gyakorlatilag két kattintással átvezethetjük a potenciális ügyeleinket az Instánkról a webshopunkba. Ugye, Te is ezek fényében kommunikálsz?
  • Magyarországon mintegy 2 millió embert érhetsz el az Instán. Lehet, hogy a Te márkádról is beszélnek már, de még nem vagy fent, és észre sem vehetted, milyen diskurzus folyik rólad?
  • És tényleg nagy a nyitottság: az Instagrammerek 80 százaléka követ márkákat.
  • Ezidáig globálisan már 15 millió üzleti profilt regisztráltak. A Tiéd köztük van már? És fejlődik?

 

 

A számok magukért beszélnek: az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában, ami itt van és még sokáig maradni is fog. Itt az ideje magasabb szintre emelned márkád Instagram jelenlétét! Ugyanis ide külön stratégia kell, és én segítek megérteni, hogyan érdemes márkát építeni az Instagramon, és milyen stratégia mentén a leghatékonyabb a termékkommunikáció.

 

Kinek szól ez a workshop?

 

Ez a kiscsoportos, átfogó, stratégiai megközelítésű és gyakorlatias jellegű workshop ideális választás neked, ha a következő kérdések bármelyike igaz rád:

 

  • Saját terméket vagy saját szolgáltatást szeretnél értékesíteni az Instagramon. Kérlek, vedd figyelembe, hogy ez a workshop nem social media managereknek szól.
  • Képben vagy az Instával, próbálkozol is már egy ideje, magabiztosan osztasz meg tartalmakat, a belefektetett idő, erőforrás azonban mégsem látszik megtérülni.
  • Nincs tudatos Instagram marketing stratégiád, és ennek hiányában a folyton változó algoritmussal küzdve úgy érzed, elakadtál a közösségépítésben, alacsony a követőid aktivitása, a konverzióról nem is beszélve? Rádöbbentél, hogy itt nem feltétlenül működik, ami a Facebookon jól bevált.
  • Nem tudod, mit kezdj az újdonságokkal, érdemes-e IGTV-zned, mire a leghatékonyabb a Sztori, ha márkát építesz, stb.
  • Gondod van az Instagram hirdetések optimalizálásával.
  • Fogalmad sincs, mikor eredmény az Instagram kommunikáció.
  • Vagy egész egyszerűen nincs kapacitásod egyedül stratégiát építeni az Instagramra, pedig tudod jól, hogy fontos lenne.

 

Persze közel 5 óra alatt sem tudok személyre szabottan minden résztvevőnek stratégiát építeni, de felvértezlek minden tudásanyaggal, amit középhaladóként az Instagram marketingről tudnod kell. Ezután már csak be kell építened az eszközöket az Instagram kommunikációdba.

 

 

Hogyan épül fel a workshop?

 

A workshop közel öt órás, és többek között az alábbi kérdéseket boncolgatjuk rengeteg konkrétummal, és amennyire csak lehet, személyre szabottan. Éppen ezért én csak a kiscsoportos és személyes tanulási formákban hiszek, ami ezt a workshopomat illeti! Csak rajtad múlik, hogy már aznap beépíted-e a stratégiádba a tanulságokat:

 

  • melyek a legfontosabb statisztikák, trendek és best practice-ek a hazai piacon
  • mi egyáltalán az Instagram értelme? Miért csináljuk és hogyan csinálhatjuk jól, ha a márkaépítés, és az eladásösztönzés a célunk?
  • hogyan tehetsz szert egységes és jól beazonosítható márkaidentitásra az Instagramon
  • amit muszáj, és amit tilos: mi működik és mi nem az Instán
  • melyek a közösségépítés leghatékonyabb módjai
  • hogyan optimalizáld a csatornád és a tartalmaid, hogy elég magas minőségű, kreatív, és valóban “Instagram-kompatibilis” legyen ahhoz, hogy a célcsoportod a profilod követésre érdemesnek tartsa
  • mi a konzisztencia jelentősége a tartalomban, képi világban és rendszerességben
  • valóban fontosak még a hashtagek, és ha igen, hogyan a leghatékonyabb a hashtag stratégia?
  • melyek a reális célok, hogyan tudod elérni őket és mérni őket
  • hogyan értékeld az eredményeidet
  • minden, amit a jól konvertáló Instagram kommunikációról tudni akartál: hogyan érd el a konverziót
  • kinek érdemes influencer marketingben gondolodnia, mik annak az előnyei és buktatói
  • azok az Instagram for Business eszközök, amelyekről minden üzleti profilnak tudnia kell
  • és szó lesz a legfontosabb kiegészítő alkalmazásokról is, hogy ezekkel is növeljük a hatékonyságodat.

 

Jelentkezz Te is!

 

A workshop díja: 30.000 Ft, amely tartalmazza a korlátlan frissítő bekészítést.

A következő workshop részletei:

időpont: 2018. november 23. péntek, 09:00 – 14:00
helyszín: Grow Group, 1037 Budapest, Montevideo utca 3/a

jelentkezés: a workshop betelt, de a várólistára a bea@pikrea.hu címen várom a jelentkezésed!