Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon
Egy intenzív, középhaladó kurzus, amely segít elmélyíteni az ismereteidet az Instagramról, 7 órán keresztül, egy egész napon át.
Kinek szól:
- Azoknak, akik már túl vannak az Instával való ismerkedés kezdeti fázisán.
- Középhaladónak, akik már értik az Instagram marketing szemléletem és magabiztos felhasználók, de szükségük van egy tudatos rendszerre.
- Olyan (én)márkaépítőknek, akiknek voltak már sikerélményei az Instán, de fejlesztenék magukat.
- Azoknak, akik szeretnék összeállítani a saját, tudatos Instagram marketing stratégiájukat, és ezen túl taktikai elemek és aktivitásötletek tekintetében is inspirálódnának.
- Vállalkozásoknak, akik szeretnének a következő szintre lépni.
- Mindenkinek, aki szeretné megbízhatóan növelni az elérését, megsokszorozni a követőit és az eladásait.
- Neked, ha fentiek közül már sok minden sikerült, de egy ponton elakadtál.
- (Ha még kezdő vagy, és hiányoznak az alapismereteid, akkor viszont az Instagram A-tól Z-ig workshopommal kezdj!)

„Bea Instagram iránti lelkesedése ragadós, a workshop hatására újult erővel vetettem bele magam az instázásba!”
Bárdics Anna, Ecomind zero waste webshop alapító

Mit kínál számodra a workshop?
- Instagramra szabott tartalommarketing tanácsokat kapsz.
- Átvesszük a különféle növekedési stratégiákat, majd azonosítjuk a számodra leginkább megfelelőt.
- Inspiráló, jól működő példákat látsz arról, hogyan tudod ösztönözni terméked vagy szolgáltatásod értékesítését.
- Megtanuljuk, hogyan konvertáld számszerűsíthető bevétellé a követőid érdeklődését.
- Tapasztaltabb Instagram márkaépítők számára is újdonságot jelentő tudást és egy egész kézikönyvnyi (kb. 80 oldal) szakmai felkészítő anyagot, gyakorlati tanácsokkal, konkrét példákon és esettanulmányokon keresztül.
- A workshopról készült felvételt limitált ideig visszanézheted, így még jobban elmélyítheted a frissen szerzett tudásodat.
- Szabadon kérdezhetsz és közös gondolkodás tárgyává teheted saját tapasztalataidat.

“Egy hiánypótló, tartalmas tananyag, mely nem csak oktat, hanem felteszi azokat a kérdéseket is, amelyek rávezetnek mitől lesz jó/jobb az Insta-oldalad.”
Batki Lilla, tulajdonos, Sempre és Chimera Ékszerüzletek

Miért pont az Instagram?
Mikro- és kisvállalkozóként bizonyára Te is azokat a kommunikációs csatornákat keresed, ahol a befektetett időd a leghatékonyabban megtérül. Ma, 2022-ben is azt mutatják a számok (elérési potenciál, organikus megtérülés, fizetős elérés), hogy az Instagrammal járhatsz a legjobban, ez az egyik legjobban megtérülő elsődleges kommunikációs felület.
Biztosan tudod vagy legalábbis sejted, hogy az Instagram megkerülhetetlen az online marketingben, ha terméked, szolgáltatásod vizuálisan elmesélhető – és ha a célcsoportod jelen van a platformon. Én egy több mint 30 ezres bázist építettem fel magam körül organikusan, etikusan, zéró büdzséből!
Szinte minden követőmet 0 Ft ráköltéssel elérem, a hashtagekkel pedig hatékonyan terjednek a tartalmaim. De nem csupán elérem a célcsoportomat, értékesítek is számukra: 2018 óta az Instagram biztosítja a megélhetésemet. De a 13 évnyi kommunikációs szakmai tapasztalatom túlmutat a saját vállalkozásom építésén, hisz számos sikeres Insta-oldal tulajdonosát mentorálom, és több tízezres követőbázissal rendelkező vállalati profilok sorát építettük fel az évek alatt. Online és személyes képzéseimet pedig több mint 2000 vállalkozó végezte már el.
Ezen a workshopon mindent átadok neked is, amit tudnod kell egyrészt a márkaépítésről, másrészt pedig a vásárlásösztönzésről az Instagramon.
Az elmúlt időszakban elképesztő megújuláson ment át a platform, de a tartalomfogyasztási szokások is nagyot változtak. Éppen ezért a workshop tudásanyagát állandóan frissítem és naprakészen tartom, hogy minden fontos újdonságot megismerhess. Azt sajnos nem lehet előre megjósolni, hogy az app algoritmusa hogyan fog változni, de érdemes kihasználni, hogy ma egy Instagram követőbázis még organikusan, zéró büdzsével is felépíthető, és a követők organikus elérésének aránya magasan tartható.

A leggyakoribb kérdések,
amikre választ kaphatsz a kurzus elvégzése során:
- Végre elmesélheted a márkádhoz, termékeidhez fűződő történetet, mert az emberek imádják a vizuális történetmesélést az Instagramon.
- Hatalmas tévhit, hogy csak a nagy brandek érvényesülhetnek az Instagramon. Egy kisebb márkával sokszor még könnyebben tudsz kapcsolódni a követőidhez.
- Itt valódi interakcióba léphetsz a meglévő és potenciális vásárlóiddal, és elkötelezetté teheted őket a márkád iránt.
- Üdítő élmény lesz ráébredni, hogy milyen sok lehetőség kínálkozik az organikus követőbázis építésére az Instagramon, és mennyivel magasabb aktivitást leszel képes elérni ráköltés nélkül.
- Együtt megtaláljuk a számodra leginkább megfelelő és fenntartható növekedési stratégiát.
- Ám a márkaépítés és bizalomépítés nem minden: nemrég egy sor újítást vezetett be az Instagram, ami a vásárlásösztönzésről szól. Ma már gyakorlatilag két kattintással átvezethetjük a potenciális ügyfeleinket az Instagram posztunkról a webshopunkba. Ugye, Te is ezek fényében kommunikálsz?
- Magyarországon közel 3 millió embert érhetsz el az Instán, akik talán már a Te márkádról is beszélnek, de te mindezt észre sem veszed, és nem tudod irányítani, ha nem vagy fent a platformon.
- És tényleg nagy a felhasználók nyitottsága: az Instagrammerek 80 százaléka követ márkákat.
- A mai napig globálisan már 15 millió üzleti profilt regisztráltak. A Tiéd köztük van már? És fejlődik?
A számok magukért beszélnek: az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában, ami itt van és még sokáig maradni is fog. Itt az ideje magasabb szintre emelned márkád Instagram jelenlétét! Ide ugyanis külön stratégia kell, és én segítek megérteni, hogyan érdemes márkát építeni az Instagramon, és milyen stratégia mentén a leghatékonyabb a termékkommunikáció.
Hogyan épül fel a képzés?
A workshop a teljesség igényével mutatja be a márkaépítési és vásárlásösztönzési lehetőségeid az Instagramon, szemléletes gyakorlati példákon keresztül. Egy egész napos kurzus, amely lehetővé teszi a frissen szerzett tudás azonnali elmélyítését is, illetve néhány napig utólag is visszanézheted a tananyagot. Az alábbi kérdéseket boncolgatjuk közösen, rengeteg konkrétummal, gyakorlati példákon keresztül és személyre szabottan. Ezért is igyekszem kisebb létszámú csoportokat vinni, hogy mindenki kérdezhessen, mindenkire jusson idő. Csak rajtad múlik, hogy már aznap beépíted-e a stratégiádba a tanulságokat:
- Mik a legfontosabb statisztikák, trendek és best practice-ek a hazai piacon?
- Milyen tartalommarketing működött 2021-ben, és jelenleg mire érdemes fókuszálni?
- Hogyan építsük a kommunikációnkat, ha a márkaépítés mellett az eladásösztönzés is a célunk?
- Hogyan tehetsz szert egységes és jól beazonosítható márkaidentitásra az Instagramon?
- Mi a követővonzó, konzisztens galériák titka, és hogyan tudod Te is kiváltani ezt a hatást?
- Amit muszáj, és amit tilos: jelenleg mi működik és mi nem az Instán?
- Hogyan optimalizáld a csatornád tartalmait, hogy a célcsoportod a profilod követésre érdemesnek tartsa?
- Miről, hogyan, hová, mennyit és mikor posztolj?
- Mindent a feedről, carousel posztokról, Reels videókról, sztoriról és a további tartalommegosztó felületekről az Instagram appon belül
- Hogyan tudod a leghatékonyabb módon építeni Instagramos közösségedet?
- Milyen módon tudsz ma új követőket szerezni?
- Valóban fontosak még a hashtagek, és ha igen, mi a leghatékonyabb hashtag stratégia?
- Kinek érdemes influencermarketingben gondolkodnia, mik az előnyei és a buktatói? Influencermarketing gyorstalpaló.
- Eladásösztönzés az Instagramon: bevált módszerek, hogy kiszámítható és folyamatos bevételt hozzon számodra is az Instagram.
- Elemzési lehetőségek: erre figyelj az analitikában, ha optimalizálni szeretnéd a kommunikációd.
- Instagramos akcióterv: nap végére számos új ötlettel, konkrét inspirációval gazdagodsz a jövőbeli, akár teljes éves aktivitásaidhoz, termékbevezetéseid támogatásához.
gratis ajándékok
- Munkafüzet és sorvezető a képzéshez
- 28 kézenfekvő témaötlet a következő havi tartalmaidhoz
- 25-25 Reels ötlet készítőknek és szolgáltatóknak
- Reels gyorstalpaló doksi
- 100 oldalas Reels ebook
- Gratis egyhavi Pikreátor Klubtagság több mint 50 órányi tananyaggal, 600+ segítő poszttal, hogy úton tartsalak
Vélemények a workshopról
“Beától egyszerűen mindent megtudhatsz, amit vállalkozóként érdemes tudni az Instagram üzleti lehetőségeiről.”
Gál Anita, szülőverzum.hu, alapító
“Kétségtelen, hogy Bea ma Magyarország Insta-nagyasszonya. Én azt szeretem a legjobban a képzéseiben, hogy lényegretörőek, nincs bennük maszlag, csak arról szólnak, amire az ember tényleg kíváncsi.”
Bárány-Szilfai Alida, esküvőszervező @alidawedding
„Bea rendszerezi a tudásod, elmondja, hogy mit hogyan, mire, mikor érdemes használnod és sok az apró gyakorlati trükköt, jó példát, okos kis megoldásokat ad a kezedbe, amit akár már aznap alkalmazhatsz.”
Kardos Reni, Bödön Box egyedülálló kézműves ajándékdobozok, alapító tulajdonos
“Napi szintű Instagram felhasználóként is tudtam új dolgokat tanulni Beától.”
Szabados Anna, Vakvarjú Éttermek, marketing manager
“Bea nagyon érthető és strukturált formában rendkívül gyakorlatias, aznaptól alkalmazható tudást adott nekem. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a workshopra.”
Länger Jelena, Longevity Project, ügyvezető
“Évek óta az esélytelenek nyugalmával nézegetem az instát. Beától kaptam egy teljesen más, egy igazán előremutató nézőpontot rengeteg inspiráló példával és változatos eszköztárral.”
Jász Anita, tulajdonos, Selyem Shop
“Rengeteg nagyszerű újdonságról tanultam (főleg a storykat illetően), ugyanakkor egy csomó dolog megerősítésre lelt. Köszönöm nagyon ezt a napot!”
Horváth Ádám, Nemzetközi Zumba® Prezenter, Zumba® Jammer
Jelentkezz Te is!
A képzés 10 napig visszanézhető, online tananyag.
Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon webinárium – naprakész, update-elt tudásanyag, gratis Pikreátor tagságggal, hogy úton tartsalak!
helyszín:
Zoom
következő időpont:
bármikor indítható, saját tempóban feldolgozható képzés
a hozzáféréshez írj emailt nekünk!
az 5,5 órás képzés díja: 46 990 Ft+áfa
Egy következő alkalom időpontja érdekel?
Iratkozz fel hírlevelemre, hogy elsőként értesülj róla!
A helyek zöme 24 órán belül be szokott telni hírlevélből, így érdemes neked is feliratkoznod itt a hírlevelemre, ha egészen biztosan szeretnél részt venni valamelyik soron következő alkalmon.