Story kurzus: történetmesélés, követőszerzés éseladásösztönzés az Instagram Story-n és azon túl

Egy 19 leckéből álló, átfogó videótréning, amely segít megérteni az egyre fontosabbá váló Instagram Story működését, és gyakorlati tippeket ad a felület használatához. Így képes leszel átadni az üzenetedet történetekbe ágyazva, építeni a márkád iránti elköteleződést, bevonni az új követőket, és eladást ösztönözni a terméked, szolgáltatásod iránt ezen a felületen is.
A kurzus hossza: 4 óra + házi feladatok

Kinek szól:

“Bármilyen szinten is legyél az instázásban, a tanfolyam során tutira lesz számos “aha” élményed, mert ezeket az összefüggéseket, tippeket máshol, ennyire összeszedetten és érthetően még biztosan nem láttad.”

Solheim Dóra Gyöngyi, lakberendező

Mit kínál számodra a workshop?

“Bár viszonylag tájékozott Instázónak tartom magam, rengeteg hasznos, azonnal alkalmazható tippet kaptam a leckékből. A magyar piacon egyedülálló ez a mélységű és minden fontos részletre kiterjedő tudásanyag, amit a Story kurzus tartalmaz.”

Kecskésné Virág Viktória, nimin.hu

Miért pont az Instagram?

Túl sok időt fordítasz az Instagramra, anélkül, hogy a befektetett munka egyértelműen megtérülne? Vagy épp ellenkezőleg: a vállalkozásod irányítása mellett nincs időd állandóan új posztokon ötletelni és futószalagon gyártani a tartalmakat? Pedig ha a célcsoportod jelen van az Instagramon, építened kell a márkaismertségedet, ezen kívül forgalmat generálhatsz az oldaladra, webshopodra és még az eladásaidat is növelheted. De mi ennek a legegyszerűbb és leghatékonyabb eszköze? Az Instagram Story!

Én magam mára már több mint 16 ezer főt számláló Instagram bázist építettem fel zéró büdzséből, 0 Ft ráköltéssel és organikusan a @pikrea körül, pedig szinte csak a 24 órás történeteimmel kommunikálok az Instagramon. Ennek a bázisnak hatékonyan értékesítek is – pedig a főgalérián gyakorlatilag nem is kommunikálom a termékeimet és szolgáltatásaimat. Csak a Story-ra koncentrálok. Az egyszerű és gyors Instagram Story-knak hatalmas erejük van, és ebben a több mint 4 órás, saját tempódban feldolgozható online kurzusban megtanítom neked a stratégiát, amellyel hatékonyan átadhatod az üzeneted, növelheted a követőbázisod és az eladásaid csupán a Instagram Story-jaid segítségével is.

Akár kezdőként, akár haladóként csatlakozol, a 19 leckés, komplex videótréning neked való, ha szeretnéd érteni a Story működését, szeretnél kiemelkedően látványos történetekkel kitűnni a zajból, megragadni és megtartani a követőid figyelmét és a profilodra irányítani az új potenciális követőket. Megtanítom, hogyan építheted az üzeneted és mesélheted el a történeted a Story felületen, milyen működő módszerek mentén tudsz új követőket bevonzani a Story-val, és milyen kommunikációs stratégiára alapozva érdemes az eladásaid ösztönözni teljesen ingyenesen csupán a 24 órás tartalmaiddal. A kurzus tudásanyaga az Instagram Story-ra koncentrál, ám számos tartalomoptimalizálási és eladásösztönzési leckéje az Instagram Story-n messze túlmutatóan is használható, és az egész szemléleted igyekszik formálni, amellyel az online kommunikációhoz közelítesz. A kurzus egy komplex kommunikációs tréning, amelyből megtanulod, a közösségi médiás (nem csak a Story!) követőid milyen fázisokban lehetnek, ami a hozzád fűződő kapcsolatukat illeti, hogyan tudod őket az egyes fázisokban kiszolgálni, majd miként tudod elérni, hogy végül vásárlóiddá váljanak. A Story kurzus tudásanyaga teljesen egyedi és eddig máshol nem ismertetett, teljes mértékben kiegészíti az élő Pikrea workshopok és webináriumok tematikáját. Vásárlásod követően 180 napig férsz hozzá a leckékhez, amelyeket online, saját időbeosztásod szerint tudsz feldolgozni.

Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom a kurzust, amelyben az alábbi átfogó leckék és a munkádat segítő, letölthetó bónuszok várnak rád.

Hogyan épül fel a képzés?

1. lecke: Bevezetés (05:49)
Mi az az Instagram Story, miért érdemes vele marketing szempontból foglalkoznunk? Mennyien és mire használják, na és Te vállalkozóként mit kezdhetsz vele? Hogyan segít neked az üzleti céljaid elérésében ez a kurzus? A bevezető leckében ezt ismertetem.

2. lecke: Nélkülözhetetlen technikai tudnivalók 1. (08:29)
A kurzusban elsőként a nélkülözhetetlen technikai tudnivalókat tanítom meg neked, hogy képes legyél úgy tartalmat fogyasztani és gyártani az Instagram Story-n, hogy az maximálisan építsen téged.
Néhány kérdés, amire választ kapsz az első technikai leckében:
– Hogyan működik az Instagram Story algoritmusa? Hogyan rendeződnek a gömbök a profilodon?
– Mit tegyél, ha bizonyos funkciók nem érhetők el nálad?
– Hogyan lehet mást elnémítani?
– Milyen lehetőségei és eszközei vannak a sztoris tartalomfogyasztásnak?
– Hogyan lehet kapcsolódni a tartalomkészítőkkel?
– Lehet-e anonim módon sztorit fogyasztani?
– Le lehet-e más sztoriját tölteni?

3. lecke: Nélkülözhetetlen technikai tudnivalók 2. (17:46)
A második technikai leckében azt tanítom meg neked, hogy miként tudsz tartalmat gyártani az Instagram Story-ra. Miként tudsz új sztorit hozzáadni akár naponta többször is, hogyan tudod az Instagram valamennyi beépített tartalomkészítési eszközét maximálisan hasznosítani? Miként tudsz külső weboldalra forgalmat terelni a sztoriról? Többek között ezek is kiderülnek ebből a leckéből.

4. lecke: Nélkülözhetetlen technikai tudnivalók 3. (05:04)
Most, hogy már érted a tartalomgyártást és tartalomfogyasztást, a nélkülözhetetlen technikai tudnivalókat érintő utolsó leckében az Instagram Story kontrollálási és beállítási lehetőségeit tanítom meg neked.
Néhány kérdés, amire ebben a leckében választ kapsz:
– Ki láthatja a sztorijaid és ki léphet kapcsolatba veled?
– Lehet-e és hogyan érdemes Facebookon is megosztanod a sztorijaidat?
– Milyen egyéb megosztási és beállítási lehetőségeid vannak?

5. lecke: 15+1 látványos sztoriötlet, hogy megragadd és megtartsd a figyelmet (18:30)
Mindig ámulattal nézted mások szemet gyönyörködtető Instagram Story-jait? Fogalmad sincs, te hogyan tudnád reprodukálni ezeket és miként lehet kitűnni a tömegből? Ez egy haladó technikai lecke, amely során 15+1 olyan trükköt mutatok meg neked, amivel látványosan tudod tálalni az üzeneteidet az Instagram Story-n. Fontos, hogy végig csak az Instagram beépített lehetőségeit használjuk (azaz itt még nem térünk rá a külső támogató alkalmazásokra). Ki is maxoljuk az Instagram adta lehetőségeket, hogy sztorijaiddal figyelemfelkeltő, megjegyezhető, emlékezetes legyél és persze meg is tartsd a követőid figyelmét.

6. lecke: Mindent a Story Highlightokról (16:20)
Hogyan készítsd, tartsd karban, szerkeszd a Story Highlight-jaid? Mi alapján döntik el a potenciális követők a profilodra találva, hogy bekövessenek-e téged? Ezt mind megtudhatod leckéből, és 3 nélkülözhetetlen szemléletbeli tudnivalót is ismertetek veled, hogy értsd, miről kell szóljon a saját rögzített sztorifolyamod. Bónusz: plusz 10 további ötlet a stratégiailag fontos Highlight tematikákról.

7. lecke: 3+1 egyszerű és látványos megvalósítási ötlet az egységes Highlight borítóképekhez (04:55)
Tetszenek neked mások profilján a látványosan egységesített Highlight mappák borítóképei? Vagy azon gondolkodsz, szükséges lépés-e ez egyáltalán vagy felesleges munka? A leckében ezt vesszük sorra, és 3+1 nagyon egyszerű megvalósítási ötletet is átadok neked arról, hogy miként tudod egységesíteni és látványosabbá tenni a Highlight borítóképeid.

8. lecke: A sztorizás helye a kommunikációdban (10:46)
Megtanuljuk, hogy mi is a pontos helye és célja a sztorizásnak a kommunikációdban! Azokat az alapkérdéseket vesszük sorra, hogy mikortól és miről kezdj el sztorizni, mennyit érdemes sztoriznod és hogy hétközben vagy napközben érdemes-e publikálnod a sztorijaidat.

9. lecke: A stratégiailag tudatosan és hatékonyan felépített sztorizás 5 legfőbb ismérve (30:01)
Menjünk még mélyebbre! Ebben az izgalmas leckében azt tanítom meg neked, hogy mire jó a sztori és miről érdemes sztoriznod, hogy az üzleti céljaidat támogassa ez a felület. Szemléletes példákkal illusztrálom a stratégiailag hatékony sztorizás 5 legfőbb ismérvét, hogy minél eredményesebben át tudd ültetni a tanultakat a gyakorlatba.

10. lecke: Interakciók mesterfokon (21:13)
Azt vallom, hogy az aktivizált követők fognak igent mondani arra, ha tovább kell ajánlani téged vagy ha el akarsz nekik adni. Ezért a kurzus ezen pontján részletesen megtanítom neked, hogyan vonhatod be a nézőid a(z én)márkád körül elmesélt történetbe! Nagyon szemléletes példákkal és gyakorlati tapasztalatokkal támasztom mindezt alá, hogy minél előbb át tudd ültetni te is a gyakorlatba az itt tanultakat.

11. lecke: Régi sztorik újraosztása (08:42)
Egyetlen sztori csak egyszer használható? Minden nap minden egyes sztorival teljesen újat kell mutatnod, vagy van valami “kiskapu”? A jó sztorizás egyszeri és megismételhetetlen? Ezeket a kérdéseket taglalom és sok-sok tippet adok ebben a leckében neked ahhoz, hogy fenntartható legyen a sztorizásod. Megtanulod a sztorik piszkozatba való mentését és időzítését is – mindkettő fontos és viszonylag új lehetőség.

12. lecke: Vásárlásösztönzés az Instagram Story-n: a mögöttes pszichológia működése a gyakorlatban (17:49)
Évek óta az Instagram Story az elsődleges csatornám, amivel eladok és pénzt termelek a vállalkozásomban. Ebben az izgalmas, mély leckében számos nagyon konkrét példán keresztül tanítom meg neked, hogy miként működik a gyakorlatban az a mögöttes pszichológia, amely szükséges a hatékony vásárlásösztönzéshez. Ez természetesen nem csak és kizárólag az Instagram Story-n igaz, hanem a teljes kommunikációdba be tudod építeni a leckében átadott fontos tudásanyagot.

13. lecke: Vásárlásösztönzés az Instagram Story-n: direkt eladás és konverziónövelés (06:40)
Még mindig a vásárlásösztönzést boncolgatjuk: a termékcímkék, a hivatkozásmatrica, a direkt eladás és forgalomterelés működési mechanizmusát vesszük át.

14. lecke: 3+1 működő módszer a követőszerzésre az Instagram Story-val (17:09)
Az Instagram Story-t nem csak márkaépítésre és vásárlásösztönzésre használom hatékonyan, hanem követőszerzésre is. Követőim zömét a sztoriról, sztorizásomnak hála szereztem én magam is. Ebben a leckében 3+1 működő módszert adok át neked, amellyel egyszerűen, akár teljesen ingyenesen is új követőkre lelhetsz csupán a 24 órás sztorijaiddal.

15. lecke: Hirdetések kezelése az Instagram Story-n (31:54)
A kurzus során nagyon mély tudásanyagot kapsz az organikus építkezésről és tartalommarketingről. Én magam a saját két profilom követő összesen 26K-s bázisom nulla forint ráköltéssel, zéró büdzséből építettem fel és hatékonyan értékesítek számukra. Ezen a ponton azonban érdemes átvennünk, hogyan tudsz Story hirdetésekkel terjedni és forgalmat terelni a számodra fontos célhelyekre.

16. lecke: Elemzések és optimalizálás (11:42)
Most, hogy képes vagy a hatékonyan működő és a történetedet szépen átadó Story-k készítésére, és tudod, mikor mennyit posztolj, rá kell térnünk az eredményeink elemzésére. Honnan tudod, hogy jól teljesít egy sztori? Mire érdemes figyelned az analitikában? Ezekre fókuszálok ebben a leckében.

17. lecke: Búcsú – hogyan tovább? (05:25)
A búcsúleckében összefoglalom, hogy mindezek után hogyan érdemes továbblépned.

BÓNUSZOK:

A tudásanyag hatékonyabb elsajátítása érdekében az alábbi ingyenesen letölthető segédanyagokat készítettem neked:

Letölthető 29 oldalas interaktív munkafüzet, a kurzust kiegészítő feladatokkal (12 000 Ft értékben)

Egy heti Instagram Story tartalomnaptár és kihívás (5 000 Ft értékben)

Bónuszlecke: Q&A – megválaszolom a top 10 egyéni kérdéseiteket (17:03) (10 000 Ft értékben): a kurzus első bónusz leckéjében a 10 legizgalmasabb, sztorit érintő egyéni kérdéseteket válaszolom meg. Hogy tudod visszacsábítani az elvesztett sztori nézőt? Mi az a mennyiség, ami már kikövetésre ingerli az embert? Hogyan szerezz több sztori nézőt? Hogyan készítek én magam slideshow sztorit? Milyen nyelven sztorizz? — ez csak a fele azoknak az izgalmas témafelvetéseknek, amiket ti küldtetek be, és a bónusz leckében végigveszek!

Bónuszlecke 10+1 nélkülözhetetlen külső alkalmazás a még ügyesebb sztorizáshoz (11:41) (3 000 Ft értékben): a kurzus során megtanítottam neked, hogyan kell használnod az Instagram beépített funkcióit a hatékony sztorizáshoz. A második bónusz leckében viszont rátérünk arra a 10+1, szerintem nélkülözhetetlen külső alkalmazásra, amellyel még ügyesebben, szebben, tudatosabban és hatékonyabban sztorizhatsz. Az appok zömét a sztorin túl más felületeken is tudod használni.

A kurzus tartalmaz továbbá egy egyedi 5000 Ft értékű kedvezménykódot márkázott GIF vásárlásához. A kódot az egyik vonatkozó leckében találod.

gratis ajándékok

Jelentkezz Te is!

A jelen helyzetben személyes, csoportos workshopokat nem áll módomban tartani, de a tanulás továbbra is zavartalanul folyik, online kurzusok, webinarok formájában, ami ugyanolyan hatékony, ráadásul, néhány napig visszanézhető a felvétele!

Instagram A-tól Z-ig webinárium-2022-es update-elt tudásanyag!

helyszín:

A Zoom segítségével tudsz online, élőben csatlakozni. A közvetítés linkjét előzetesen kapod meg. A képzés limitált ideig minden esetben visszanézhető. 

következő időpont:

Az évindító alkalmak már lezajlottak. Az értesítés a következő alkalmakról hírlevélben megy ki, amire a lenti linken tudsz feliratkozni.

Egy következő alkalom időpontja érdekel?

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy elsőként értesülj róla!

A helyek zöme 24 órán belül be szokott telni hírlevélből, így érdemes neked is feliratkoznod itt a hírlevelemre, ha egészen biztosan szeretnél részt venni valamelyik soron következő alkalmon.

TALÁLKOZZUNK AZ INSTAGRAMON