Leírás
Évek óta az Instagram Story az a felület, ahonnan az egyik legtöbb bevételem generálom, ezért szeretném átadni minden érdeklődő vállalkozónak, hogyan lehet az értékesít szolgálatába állítani ezt a nagyon szerethető felületet. A sztorizás ugyanis mélyebb és spontánabb történetmesélésre ad lehetőséget, és mindennek az alapja a kapcsolódás itt: a durr-bele-bumm, elhidegítő promóció helyett el kell sajátíts olyan történetmesélő formulákat és eszközöket, amik kapcsolatot építenek közted és a néződ között. A fókusz tehát először itt is az értékteremtésen kell legyen, és azon, hogy megtanuld úgy történetekbe ágyazni az üzeneteid, hogy élvezd te magad is ezt a folyamatot, mert így válhat egyáltalán fenntarthatóvá az egész. Hogyan is? Ebben a kurzusban megtanítom.
Én magam mára már több mint 16 ezres Instagram bázist építettem zéró büdzséből, nulla forint ráköltéssel és organikusan a @pikrea köré. Ennek a bázisnak hatékonyan értékesítek is – pedig a főgalérián promóciós posztokkal nem is kommunikálom a termékeimet és szolgáltatásaimat. Eladásösztönzésben zömében a Story-ra koncentrálok. Az egyszerű és gyors Instagram Story-knak ugyanis hatalmas erejük van, és ebben a több mint 4 órás, saját tempódban feldolgozható online kurzusban megtanítom neked a stratégiát, amellyel hatékonyan átadhatod az üzeneted, növelheted a követőbázisod és az eladásaid csupán a Instagram Story-jaid segítségével is. Olyan mélységben sajátíthatod el a vásárlásösztönzés pszichológiáját a kurzusból, hogy erre nem csak a sztorizásodban, hanem messze az Instagram Story-n túl is hosszútávon támaszkodhatsz.
Akár kezdőként, akár haladóként csatlakozol, a 19 leckés, komplex videótréning neked való, ha szeretnéd érteni a Story működését, szeretnél beazonosítható történetekkel kitűnni a zajból, megragadni és megtartani a követőid figyelmét és a profilodra irányítani az új potenciális követőket. Megtanítom, hogyan építheted az üzeneted és mesélheted el a történeted a Story felületen, milyen működő módszerek mentén tudsz új követőket bevonzani a Story-val, és milyen kommunikációs stratégiára alapozva érdemes az eladásaid ösztönözni teljesen ingyenesen csupán a 24 órás tartalmaiddal. A kurzus tudásanyaga az Instagram Story-ra koncentrál, ám számos tartalomoptimalizálási és eladásösztönzési leckéje az Instagram Story-n messze túlmutatóan is használható, és az egész szemléleted igyekszik formálni, amellyel az online kommunikációhoz közelítesz. A kurzus egy komplex kommunikációs tréning, amelyből megtanulod, a közösségi médiás (nem csak a Story!) követőid milyen fázisokban lehetnek, ami a hozzád fűződő kapcsolatukat illeti, hogyan tudod őket az egyes fázisokban kiszolgálni, majd miként tudod átbillenteni onnan őket, hogy végül vásárlóiddá váljanak. A Story kurzus tudásanyaga teljesen egyedi és eddig máshol nem ismertetett, teljes mértékben kiegészíti az élő Pikrea workshopok és webináriumok tematikáját. Vásárlásod követően 180 napig férsz hozzá a leckékhez, amelyeket online, saját időbeosztásod szerint tudsz feldolgozni.
Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom a kurzust, amelyben az alábbi átfogó leckék és a munkád segítő letölthetó bónuszok várnak rád.
A KURZUS TEMATIKÁJA:
1. lecke: Bevezetés (05:49)
Mi az az Instagram Story, miért érdemes vele marketing szempontból foglalkoznunk? Mennyien és mire használják, na és Te vállalkozóként mit tudsz vele eredményesen megtámogatni? Hogyan segít neked az üzleti céljaid elérésében ez a kurzus? A bevezető leckében ezt ismertetem.
2. lecke: Kihagyhatatlan technikai tudnivalók 1. (08:29)
A kurzusban elsőként a kihagyhatatlan technikai tudnivalókat tanítom meg neked, hogy képes legyél úgy tartalmat fogyasztani és gyártani az Instagram Story-n, hogy az maximálisan építsen téged.
Néhány azon kérdések közül, amelyekre választ kapsz az első technikai leckében:
– Hogyan működik az Instagram Story algoritmusa? Hogyan rendeződnek a gömbök a profilodon?
– Mit tegyél, ha bizonyos funkciók nem érhetők el nálad?
– Hogyan lehet mást elnémítani?
– Milyen lehetőségei és eszközei vannak a sztoris tartalomfogyasztásnak?
– Hogyan lehet kapcsolódni a tartalomkészítőkkel?
– Lehet-e anonim módon sztorit fogyasztani?
– Le lehet-e más sztoriját tölteni?
3. lecke: Kihagyhatatlan technikai tudnivalók 2. (17:46)
A technikai tudnivalókról szóló második leckében azt tanítom meg neked, hogy miként tudsz tartalmat gyártani az Instagram Story-ra. Miként tudsz új sztorit hozzáadni akár naponta többször is, hogyan tudod az Instagram valamennyi beépített tartalomkészítési eszközét maximálisan hasznosítani? Miként tudsz külső weboldalra forgalmat terelni a sztoriról? Többek között ez mind kiderül ebből a leckéből.
4. lecke: Kihagyhatatlan technikai tudnivalók 3. (05:04)
Most, hogy már érted a tartalomgyártást és tartalomfogyasztást is az Instagram Story-n, a kihagyhatatlan technikai tudnivalókat érintő utolsó leckében a Story kontrollálási és beállítási lehetőségeket tanítom meg neked.
Néhány kérdés, amire itt választ kapsz ebben a leckében:
– Ki láthatja a sztorijaid és ki léphet kapcsolatba veled?
– Lehet-e és hogyan érdemes Facebookon is megosztanod a sztorijaidat?
– Milyen egyéb megosztási és beállítási lehetőségeid vannak?
5. lecke: 15 1 látványos sztoriötlet, hogy megragadd és megtartsd a figyelmet (18:30)
Mindig ámulattal nézted mások szemet gyönyörködtető Instagram Story-jait? Fogalmad sincs, te hogyan tudnád reprodukálni ezeket és miként lehet kitűnnöd a tömegből? Ez egy haladó technikai lecke, amelyben 15 1 olyan trükköt mutatok meg neked, amivel látványosan tudod tálalni az üzeneteidet az Instagram Story-n. Fontos, hogy végig csak az Instagram beépített lehetőségeit használjuk (azaz itt még nem térünk rá a külső támogató alkalmazásokra). Ki is maxoljuk az Instagram adta lehetőségeket, hogy sztorijaiddal figyelemfelkeltő, megjegyezhető, emlékezetes legyél és persze meg is tartsd a követőid figyelmét.
6. lecke: Mindent a Story Highlightokról (16:20)
Hogyan készítsd, tartsd karban, szerkeszd a Story Highlight-jaid? Mi alapján döntik el a potenciális követők a profilodra találva, hogy bekövessenek-e téged? Ezt mind megtudod részleteiben a leckéből, és 3 nélkülözhetetlen szemléletbeli tudnivalót is ismertetek veled, hogy értsd, miről kell szóljon a saját rögzített sztorifolyamod. Bónusz: plusz 10 további ötlet a stratégiailag fontos Highlight tematikákról.
7. lecke: 3 1 egyszerű és látványos megvalósítási ötlet az egységes Highlight borítóképekhez (04:55)
Tetszenek neked mások profilján a látványosan egységesített Highlight mappák borítóképei? Vagy azon gondolkodsz, szükséges lépés-e ez egyáltalán vagy felesleges munka? A leckében ezt vesszük sorra, és 3 1 nagyon egyszerű megvalósítási ötletet is átadok neked arról, hogy miként tudod egységesíteni és látványosabbá tenni a Highlight borítóképeid.
8. lecke: A sztorizás helye a kommunikációdban (10:46)
Terítéken, hogy mi is a pontos helye és célja a sztorizásnak a kommunikációdban! Azokat az alapkérdéseket vesszük sorra, hogy mikortól és miről kezdj el sztorizni, mennyit érdemes sztoriznod és pontosan mikor érdemes hétközben vagy napközben publikálnod a sztorijaidat.
9. lecke: A stratégiailag tudatosan és hatékonyan felépített sztorizás 5 legfőbb ismérve (30:01)
Menjünk még mélyebbre! Ebben az izgalmas leckében azt tanítom meg neked, hogy mire jó a sztori és miről érdemes neked sztoriznod, hogy az üzleti céljaidat támogassa ez a felület. Szemléletes példákkal adom át a stratégiailag hatékony sztorizás 5 legfőbb ismérvét,hogy minél eredményesebben át tudd ültetni a tanultakat a gyakorlatba.
10. lecke: Interakciók mesterfokon (21:13)
Azt vallom, hogy az aktivizált követők fognak igent mondani arra, ha tovább kell ajánlani téged vagy ha el akarsz nekik adni. Ezért a kurzus ezen pontján részletesen megtanítom neked, hogyan vonhatod be a nézőid a(z én)márkád körül elmesélt történetbe! Nagyon szemléletes példákkal és gyakorlati tapasztalatokkal támasztom mindezt alá, hogy minél előbb át tudd ültetni te is a gyakorlatba az itt tanultakat.
11. lecke: Régi sztorik újraosztása (08:42)
Egyetlen sztori csak egyszer használható? Minden nap minden egyes sztorival teljesen újat kell mutatnod, vagy van valami “kiskapu”? A jó sztorizás egyszeri és megismételhetetlen? Ezeket a kérdéseket vitatom meg és sok-sok tippet adok ebben a leckében neked ahhoz, hogy fenntartható legyen a sztorizásod. Megtanulod a sztorik piszkozatba való mentését és időzítését is — ez mindkettő fontos 2021-es újítás.
12. lecke: Vásárlásösztönzés az Instagram Story-n: a mögöttes pszichológia működése a gyakorlatban (17:49)
Évek óta az Instagram Story az elsődleges csatornám, amivel eladok és pénzt termelek a vállalkozásomban. Ebben az izgalmas, mély leckében számos nagyon konkrét példán keresztül tanítom meg neked, hogy miként működik a gyakorlatban az a mögöttes pszichológia, amely szükséges a hatékony vásárlásösztönzéshez. Ez természetesen nem csak és kizárólag az Instagram Story-n igaz, hanem a teljes kommunikációdba be tudod építeni a leckében átadott fontos tudásanyagot.
13. lecke: Vásárlásösztönzés az Instagram Story-n: direkt eladás és konverziónövelés (06:40)
Még mindig a vásárlásösztönzést boncolgatjuk: ebben a leckében a termékcímkék, a hivatkozásmatrica, a direkt eladás és forgalomterelés vannak terítéken.
14. lecke: 3 1 működő módszer a követőszerzésre az Instagram Story-val (17:09)
Az Instagram Story-t nem csak a márkaépítésre és vásárlásösztönzésre használom hatékonyan, hanem a követőszerzésre is. Követőim zömét a sztoriról, sztorizásomnak hála szereztem én magam is. Ebben a leckében 3 1 működő módszert adok át neked, amellyel egyszerűen, akár teljesen ingyenesen is új követőkre lelhetsz csupán a 24 órás sztorijaiddal.
15. lecke: Hirdetések kezelése az Instagram Story-n (31:54)
A kurzus során nagyon mély tudásanyagot kapsz az organikus építkezésről és tartalommarketingről. Én magam a saját két profilom követő összesen 26K-s bázisom nulla forint ráköltéssel, zéró büdzséből építettem fel és hatékonyan értékesítek számukra. Ezen a pontos azonban ideje átvennünk, hogyan tudsz Story hirdetésekkel terjedni és forgalmat terelni a számodra fontos célhelyekre.
16. lecke: Elemzések és optimalizálás (11:42)
Most, hogy képes vagy a hatékonyan működő, és a történeted szépen átadó történetek készítésére és ismered, mikor mennyit posztolj, rá kell térnünk az eredményeink elemzésére. Honnan tudod, hogy jól teljesít egy sztori? Mire érdemes figyelned az analitikában? Ezekre fókuszálok ebben a leckében.
17. lecke: Búcsú – hogyan tovább? (05:25)
A búcsúleckében összefoglalom, most hogyan érdemes továbblépned.
TOVÁBBI BÓNUSZOK:
A tudásanyag hatékonyabb, mélyebb elsajátítása érdekében az alábbi ingyenesen letölthető segédanyagokat készítettem neked:
- Letölthető 29 oldalas kurzus munkafüzet interaktív, a kurzust kiegészítő feladatokkal (12 000 Ft értékben)
- Egy heti Instagram Story tartalomnaptár és kihívás (5 000 Ft értékben)
- Egy 50 pontos lista tele Eladásösztönő ötletekkel az Instagram Story-n és azon túl (12 000 Ft értékben)
- Bónusz lecke: Q&A – megválaszolom a top 10 egyéni kérdéseiteket (17:03) (10 000 Ft értékben): a kurzus első bónusz leckéjében a 10 legizgalmasabb, sztorit érintő egyéni kérdéseteket válaszolom meg. Hogy tudod visszacsábítani az elvesztett sztori nézőt? Mi az a mennyiség, ami már kikövetésre ingerli az embert? Hogyan szerezz több sztori nézőt? Hogyan készítek én magam slideshow sztorit? Milyen nyelven sztorizz? — ez csak a fele azoknak az izgalmas témafelvetéseknek, amiket ti küldtetek be, és a bónusz leckében végigveszek!
- Bónusz lecke 10 1 nélkülözhetetlen külső app a még ügyesebb sztorizáshoz (11:41) (3 000 Ft értékben): a kurzus során megtanítottam neked, hogyan kell használnod az Instagram beépített funkcióit a hatékony sztorizáshoz. A második bónusz leckében viszont rátérünk arra a 10 1, szerintem nélkülözhetetlen külső alkalmazásra, amellyel még ügyesebben, szebben, tudatosabban és hatékonyabban sztorizhatsz. Az appok zömét a sztorin túl más felületeken is tudod használni.
Kecskésné Virág Viktória –
Bea elképesztő mennyiségű tudást ad át ebben a kurzusban is, a tőle már jól megszokott alapos és érthető stílusban. Bár viszonylag tájékozott Instázónak tartom magam, rengeteg hasznos, azonnal alkalmazható tippet kaptam a leckékből. A magyar piacon egyedülálló ez a mélységű és minden fontos részletre kiterjedő tudásanyag, amit a Story kurzus tartalmaz. Az elmúlt fél év során többször is végignéztem a leckéket, és minden alkalommal sikerült inspirációt és új ötleteket merítenem belőle. Nemcsak azoknak ajánlom ezt a kurzus, akik vállalkozásukat szeretnék népszerűsíteni az Instagramon, hanem azoknak is akik egyszerűen csak szeretnék tudatosabban építeni az Instagram oldalukat.
Monika Traistaru –
Bea összes elérhető anyagát megvásároltam. Hihetetlen mennyiségű tudást ad át, de ami még csodálatosabb, mindezt olyan rendszerben, felépítve, tudatosan és érthetően, hogy én aki, az 50 -os korosztályból kerül ki számára is érthető és inspiráló. Gratulálok Bea a munkádhoz, biztatok mindenkit, aki hatékonyan és könnyen szeretné az Insta lényegi működését, trükjeit elsajátítani, kövesse Bea útmutatásait.
Teljesen egyet értek a többi hozzászólóval is.
Andi –
Nagyon hasznos és részletes tudásanyag, Bea pedig nagyon inspiráló és motiváló. 🙂 A kettő együtt pedig igazán jó kombináció! Sok ötletet generált a kurzus. 🙂
Györe Szuzanna –
Tavaly, amikor meghallgattam ezt a kurzust rengeteg ajtó nyílt meg előttem, úgy éreztem egy új világhoz jutottam hozzá a sok tippel, ötlettel, apllikációs ajánlásokkal, a tudással amit Bea átadott. Idén kezdtem úja aktivizálni magam és leültem átgondolni, hogy hogyan is lenne jó ezt csinálni, majd egy pár dolog amit felírtam magamnak pár hete, most ott van az újított verzió plusz ötleteiben.
Nagyon örülök, hogy annyira tudnak ezek a kurzusok inspirálni és tanítani, hogy nem áll meg ott a tudomány ahol az utolsó perce van az utolsó fejezetnek, hanem igazán ott nyílik meg az elménk, a lehetőségek tárháza és teljesen mindegy, hogy márkát építesz vagy bloggerkedsz, fogd az infót, szabd magadra és csináld!
Nagyon hálás vagyok a munkádért és hogy megosztod a tudásod! 🙂
Solheim Dora Gyongyi –
Az Instagram számomra mindig egy talányos kommunikációs csatorna volt, azt gondoltam, hogy ez olyan magas színvonalú technikai tudást és üzleti termék kínálatot igényel, hogy én labdába se rúghatok a kis vállalkozásommal. A story funkcióttól meg egyenesen rettegtem, mert olyan volt, mintha egyenes adásba a TV-be közvetítenék amit mondok. Na, ha neked is vannak ilyen téveszméid az Instagramról, akkor jó helyen jársz. Ha én meg tudtam tanulni, akkor te is megfogod. Bea végig fog vezetni MINDENEN a technikai tudnivalókon kívül azon is, hogy a storyzás hogyan fogja a te vállalkozásod sikerességét megtámogatni, valamint kézzel fogható ügyfeleket nyújtani neked.
Bármilyen szinten is legyél az instázásban, a tanfolyam során tutira lesz számos “aha” élményed, mert ezeket az összefüggéseket, tippeket máshol, ennyire összeszedetten és érthetően még biztosan nem láttad. Én Bea tanfolyamainak köszönhetően szerettem meg Instázni, mert látom a hasznát, és végre értem, hogy ennek az egésznek miről kell szólnia, hogy segítse a vállalkozásomat.
Hunyadi-Kardos Reni –
Szuper anyag! Rengeteg ötlet jött a kurzus során, amiket rögtön gyakorlatba is tudok ültetni, többek között ezért is kedvelem Bea tudásanyagait! Nagyon inspiráló, motiváló és azonnali gyakorlati haszna van. Néhány dolgot a helyére tesz, megmutat pár trükköt, elindít fontos gondolatmeneteket és közben ad egy nagy lendületet is.
Tóth-Tatai Lilla (megerősített tulajdonos) –
Bár maga a platform folyamatosan változik, így az elérhető funkciók is, ebben a kurzusban rengeteg olyan tippet kaptam, amelyek nem feltétlenül a funkciókhoz köthetőek, hanem egy átfogó szemléletet adnak át inkább a sztorizáshoz. Egészen más szemmel nézek már a sztori-ra, megtanultam, hogyan lehet stratégiát tenni a random sztorik mögé, hogyan-mikor-mit érdemes sztorin kommunikálni.
Nagyon hasznosak a képernyőfelvétellel illusztrált részek, hiszen így tényleg sokkal érthetőbb, könnyebben lemásolható. Sok olyan trükköt tanultam, amit bár részben ismertem, sosem gondoltam ilyen jellegű használatukra (pl. sztori díszítése).
Az utóbbi hónapokban sokkal kevesebb feed posztom volt, viszont Bea útmutatásait követve sztoriban aktív maradtam, és valóban nem tapasztaltam visszaesést, fokozatosan nő a követőim száma ezzel a stratégiával is. Ez nagy megkönnyebbülés, mert a heti többszöri feed poszt számomra nem volt fenntartható korábban.
A közösség aktivizálását is sokkal közvetlenebb módon támogatja a sztori, erre is nagyon jó tippeket ad ez a kurzusanyag.
Dr Dósa Nikolett –
Alapos, lényegretörő, mégis részletes tudásanyag. Rengeteg ötlet meríthető belőle! Én többször is végighallgattam, kijegyzeteltem. Hálás vagyok a koncepció átadásáért!