Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon

MÁRKAÉPÍTÉS ÉS VÁSÁRLÁSÖSZTÖNZÉS AZ INSTAGRAMON

 

Ma 2020-ban az Instagram megkerülhetetlen csatorna az online marketingben, amennyiben olyan terméket, szolgáltatást kínálsz, amelynek üzenete vizuális formában hatékonyan elmesélhető – na és amennyiben a célcsoportod jelen van ezen a platformon. Tudtad, hogy én egy összesen 26 ezres bázist építettem fel magam körül organikusan, etikusan, zéró büdzséből? Ráadásul, a kommunikációmmal szinte a teljes bázisom elérem szintén organikusan és nulla forint ráköltéssel, a hashtagek útján pedig hatékonyan terjednek a tartalmaim. De nem csak elérem a célcsoportom, hanem értékesítek is számukra: 2018. január óta az Instagram kommunikációm biztosítja a megélhetésem. Az instázásban szerzett 7, valamint a kommunikációs iparágban szerzett 10 éves tapasztalatom azonban bőven túlmutat a saját fiókjaim építésén, és ezen a workshopon mindent átadok neked is, amit tudnod kell egyrészt a márkaépítésről, másrészt pedig a vásárlásösztönzésről az Instagramon.

 

Nem tudjuk, a jövőben miként változik az alkalmazás és az algoritmusa, de azt muszáj kihasználni, hogy ma egy Instagram követőbázis még organikusan, zéró büdzsével is felépíthető, a követők organikus elérésének aránya pedig igen magasan tartható. De ha esetleg még az is kérdés számodra, hogy egyáltalán miért fontos a Te márkádnak is az Instagram, hadd hozzak pár érvet:

 

 

 

  • Végre elmesélheted a márkádhoz, termékeidhez fűződő történetet, mert az emberek imádják a vizuális történetmesélést az Instagramon. Amint sikerélményed van, higgy nekem, téged is beszippant majd a kommunikáció ezen formája.
  • És az emberek a micro-márkákat is imádják! Hatalmas tévhit, hogy csak a nagy brandek érvényesülhetnek ott.
  • Itt valódi interakcióba léphetsz a meglévő és potenciális vásárlóiddal, és elkötelezheted őket a márkád iránt – amennyiben szem előtt tartod, hogy az Instagram egy vizuális élmény alapú platform.
  • Felüdítő lesz számodra, hogy mennyire sok a lehetőséged az organikus követőbázis építésre ma még az Instagramon, és mennyivel magasabb engagement rate-et, azaz aktivitási rátát leszel képes elérni organikusan, ráköltés nélkül. Mindehhez csak egy jó, valóban az Instagramra szabott stratégia kell neked, tényleg Instagram-kompatibilis tartalmakkal. Én a teljes know-how-t biztosítom számodra.
  • Ám a márkaépítés nem minden: nemrég egy sor új feature-t vezetett be az Instagram, ami a vásárlásösztönzésről szól. Ma már gyakorlatilag két kattintással átvezethetjük a potenciális ügyeleinket az Instánkról a webshopunkba. Ugye, Te is ezek fényében kommunikálsz?
  • Magyarországon mintegy 2 millió embert érhetsz el az Instán. Lehet, hogy a Te márkádról is beszélnek már, de még nem vagy fent, és észre sem vehetted, milyen diskurzus folyik rólad?
  • És tényleg nagy a nyitottság: az Instagrammerek 80 százaléka követ márkákat.
  • Ezidáig globálisan már 15 millió üzleti profilt regisztráltak. A Tiéd köztük van már? És fejlődik?

 

 

A számok magukért beszélnek: az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában, ami itt van és még sokáig maradni is fog. Itt az ideje magasabb szintre emelned márkád Instagram jelenlétét! Ugyanis ide külön stratégia kell, és én segítek megérteni, hogyan érdemes márkát építeni az Instagramon, és milyen stratégia mentén a leghatékonyabb a termékkommunikáció.

 

Kinek szól ez a workshop?

 

Ez a maximum 20 fős, átfogó, stratégiai megközelítésű és gyakorlatias jellegű workshop ideális választás neked, ha a következő kérdések bármelyike igaz rád:

 

  • Saját terméket vagy saját szolgáltatást szeretnél értékesíteni az Instagramon. Kérlek, vedd figyelembe, hogy ez a workshop nem social media managereknek szól.
  • Képben vagy az Instával, próbálkozol is már egy ideje, magabiztosan osztasz meg tartalmakat, a belefektetett idő, erőforrás azonban mégsem látszik megtérülni.
  • Nincs tudatos Instagram marketing stratégiád, és ennek hiányában a folyton változó algoritmussal küzdve úgy érzed, elakadtál a közösségépítésben, alacsony a követőid aktivitása, a konverzióról nem is beszélve? Rádöbbentél, hogy itt nem feltétlenül működik, ami a Facebookon jól bevált.
  • Nem tudod, mit kezdj az újdonságokkal, érdemes-e IGTV-zned, mire a leghatékonyabb a Sztori, ha márkát építesz, stb.
  • Gondod van az Instagram hirdetések optimalizálásával.
  • Fogalmad sincs, mikor eredmény az Instagram kommunikáció.
  • Vagy egész egyszerűen nincs kapacitásod egyedül stratégiát építeni az Instagramra, pedig tudod jól, hogy fontos lenne.

 

Persze 7 óra alatt sem tudok személyre szabottan minden résztvevőnek stratégiát építeni, de felvértezlek minden tudásanyaggal, amit középhaladóként az Instagram marketingről tudnod kell. Ezután már csak be kell építened az eszközöket az Instagram kommunikációdba.

 

Ez talán a legnépszerűbb workshopom, amit mintegy 300 vállalkozó végzett el eddig, 100% elégedettségi rátával. Néhány visszajelzés tőlük:

 

“Napi szintű Instagram felhasználóként is tudtam új dolgokat tanulni Beától. Két workshopján is részt vettem. Mindkettő rendkívül jó hangulatú és informatív volt. Úgy gondolom, hogy minden korosztály sok információval gazdagodhat a tudatos instagramhasználattal kapcsolatban tudásszinttől függetlenül. Köszönöm az élményt!” – Szabados Anna, Vakvarjú Éttermek, marketing manager

 

“Bea nagyon érthető és strukturált formában rendkívül gyakorlatias, szó szerint aznaptól alkalmazható tudást adott nekem. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a workshopra” – Länger Jelena, Longevity Project, ügyvezető

 

“Beától egyszerűen mindent megtudhatsz, amit vállalkozóként érdemes tudni az Instagram üzleti lehetőségeiről. A Márkaépítés és vásárlásösztönzés workshopjáról úgy távoztam, hogy volt egy tucatnyi azonnal használható – és azóta már eredményesen működő! – fejlesztési ötletem. Elképesztően profin összerakott és hatásos tudáscsomagot kapsz tőle, amivel már másnap magabiztosan és céltudatosan posztolhatsz az Instára. A workshopjain pedig bónuszként mindig jó a hangulat, hiszen Beának nagyon közvetlen és kedves a stílusa, mindenki hamar feloldódik a társaságában. 🙂 Köszönet mindenért!” – Gál Anita, szülőverzum.hu, alapító

 

“Május végén jártam a ‘Márkaépítés’ WS-en Beánál, aki a tudatos instagramozás “kulisszatitkaira” okított bennünket. Rengeteg nagyszerű újdonságról tanultam (főleg a storykat illetően), ugyanakkor egy csomó dolog megerősítésre lelt. Köszönöm nagyon ezt a napot! Szívből ajánlom ezt az 5 csillagos WS-t mindazoknak, akik el szeretnének mélyülni ebben a témában, és naprakész, professzionális információt kívánnak kapni, nem csak a WS-en, de utána is folyamatosan.” – Horváth Ádám, Nemzetközi Zumba® Prezenter, Zumba® Jammer

 

 

Hogyan épül fel a workshop?

 

A workshop nagyon komplex, átfogó tematikájú, hosszában pedig egész napos a minél mélyebb megértés segítése érdekében. Többek között az alábbi kérdéseket boncolgatjuk rengeteg konkrétummal, és amennyire csak lehet, személyre szabottan. Éppen ezért én csak a maximum közepes csoportos és személyes tanulási formákban hiszek, ami ezt a workshopomat illeti! Csak rajtad múlik, hogy már aznap beépíted-e a stratégiádba a tanulságokat:

 

  • melyek a legfontosabb statisztikák, trendek és best practice-ek a hazai piacon
  • mi egyáltalán az Instagram értelme? Miért csináljuk és hogyan csinálhatjuk jól, ha a márkaépítés, és az eladásösztönzés a célunk?
  • hogyan tehetsz szert egységes és jól beazonosítható márkaidentitásra az Instagramon
  • mi a követővonzó, konzisztens galériák titka, és hogyan tudod Te is megteremteni ezt a hatást
  • amit muszáj, és amit tilos: mi működik és mi nem az Instán
  • melyek a közösségépítés leghatékonyabb módjai
  • hogyan optimalizáld a csatornád és a tartalmaid, hogy elég magas minőségű, kreatív, és valóban “Instagram-kompatibilis” legyen ahhoz, hogy a célcsoportod a profilod követésre érdemesnek tartsa
  • mi a konzisztencia jelentősége a tartalomban, képi világban és rendszerességben
  • valóban fontosak még a hashtagek, és ha igen, hogyan a leghatékonyabb a hashtag stratégia?
  • melyek a reális célok, hogyan tudod elérni őket és mérni őket
  • hogyan értékeld az eredményeidet
  • minden, amit a jól konvertáló Instagram kommunikációról tudni akartál: hogyan érd el a konverziót
  • kinek érdemes influencer marketingben gondolodnia, mik annak az előnyei és buktatói: influencer marketing gyorstalpaló
  • azok az Instagram for Business eszközök, amelyekről minden üzleti profilnak tudnia kell
  • kedvenc hirdetési módszereim, amiket ügyfeleinknél hatékonyan alkalmazunk
  • és szó lesz a legfontosabb kiegészítő alkalmazásokról is, hogy ezekkel is növeljük a hatékonyságodat.

 

Jelentkezz Te is!

A járvány miatt kialakult veszélyhelyzetben személyes, csoportos workshopokat nem áll módomban tartani, de a workshopok továbbra is zavartalanul folynak. A személyes helyett élő, online webinarok keretében tanulunk. Ha érdekel a soron következő, áprilisi időpont, érdemes  itt a hírlevelemre feliratkoznod az értesítőért.

Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon workshop

helyszín: élő, online webinar (visszanézhető), amelyről minden pontos technikai infót előre átadunk

időpont: 2020. április 16. csütörtök 09:00 – 16:00 (ebédszünet és kávészünetek belekalkulálva)
A közvetítés linkjét előzetesen kapod meg.

early bird ár 2020. április 8. 12 óráig: 38 500 Ft
teljes ár 2020. április 8. 12 órától: 43 900 Ft
jelentkezés: itt 

 

—-

A helyek 90%-a 24 órán belül be szokott telni hírlevélből, így érdemes neked is feliratkoznod itt a hírlevelemre, ha egészen biztosan szeretnél részt venni valamelyik soron következő alkalmon az idei év során.