Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon

MÁRKAÉPÍTÉS ÉS VÁSÁRLÁSÖSZTÖNZÉS AZ INSTAGRAMON

 

Mikro- és kisvállalkozóként minden bizonnyal Te is azt az egy vagy azt a néhány kommunikációs csatornát, elsődleges és másodlagos kommunikációs paltformod keresed, ahol a belefektetett időd a legnagyobb mértékben térül meg. Most 2021-ben is úgy állnak a mutatók (elérési potenciál, organikus lehetőségek, fizetős elérési költségek), hogy az Instagram még mindig kiválóan megtérülő elsődleges felületed lehet.

Bizonyára jól tudod, ha itt vagy: az Instagram megkerülhetetlen csatorna az online marketingben, amennyiben olyan terméket, szolgáltatást kínálsz, amelynek üzenete vizuális formában hatékonyan elmesélhető – na és amennyiben a célcsoportod jelen van ezen a platformon. Tudtad, hogy én egy összesen közel 30 ezres bázist építettem fel magam körül organikusan, etikusan, zéró büdzséből? Ráadásul, a kommunikációmmal szinte a teljes bázisom elérem szintén organikusan és nulla forint ráköltéssel, a hashtagek útján pedig hatékonyan terjednek a tartalmaim. De nem csak elérem a célcsoportom, hanem értékesítek is számukra: 2018. január óta az Instagram kommunikációm biztosítja a megélhetésem. Az instázásban szerzett 8, valamint a kommunikációs iparágban szerzett 12 éves tapasztalatom azonban bőven túlmutat a saját fiókjaim építésén: számos sikeres fiók tulajdonosát mentorálom, és több, tízezernél nagyobb, aktív követőbázissal rendelkező céges profilt építettünk mi magunk is fel. Online és személyes képzéseimet pedig 2018 óta több mint 1000 vállalkozó végezte el.

Ezen a workshopon mindent átadok neked is, amit tudnod kell egyrészt a márkaépítésről, másrészt pedig a vásárlásösztönzésről az Instagramon.

 

A tavalyi évben rengeteg újdonság érkezett a platformra, ráadásul a kialakult helyzet miatt a tartalomfogyasztási szokásaink is nagyot változtak. Ezt a workshopot is, mint minden tudásanyagom, alkalomról alkalomra frissítem, a lehető legnaprakészebben tartom, így minden lényegi változást megismersz a soron következő alkalommal is. Azt persze nem tudjuk, a jövőben miként változik az app és az algoritmusa, de azt muszáj kihasználni, hogy ma egy Instagram követőbázis még organikusan, zéró büdzsével is felépíthető, a követők organikus elérésének aránya pedig igen magasan tartható. De ha esetleg még az is kérdés számodra, hogy egyáltalán miért fontos a Te márkádnak is az Instagram, hadd hozzak pár érvet:

 

 

 

  • Végre elmesélheted a márkádhoz, termékeidhez fűződő történetet, mert az emberek imádják a vizuális történetmesélést az Instagramon. Amint sikerélményed van, higgy nekem, téged is beszippant majd a kommunikáció ezen formája.
  • És az emberek a micro-márkákat is imádják! Hatalmas tévhit, hogy csak a nagy brandek érvényesülhetnek az Instagramon. Micro-márkákkal ráadásul sokszor könnyebb a személyes kapcsolódás.
  • Itt valódi interakcióba léphetsz a meglévő és potenciális vásárlóiddal, és elkötelezheted őket a márkád iránt – amennyiben szem előtt tartod, hogy az Instagram egy vizuális élmény és tartalommarketing alapú platform.
  • Felüdítő lesz számodra, hogy mennyire sok a lehetőséged az organikus követőbázis építésre ma még az Instagramon, és mennyivel magasabb engagement rate-et, azaz aktivitási rátát leszel képes elérni organikusan, ráköltés nélkül. Mindehhez csak egy jó, valóban az Instagramra szabott stratégia kell neked, tényleg Instagram-kompatibilis tartalmakkal. Én a teljes know-how-t biztosítom számodra. Vallom: nem egyetlen út vezet az Insta-sikerhez, hanem számos lehetőséged van. Felvértezlek ezekkel, hogy ráérezz, számodra mi is lesz a fenntartható növekedési stratégia.
  • Ám a márkaépítés és bizalomépítés nem minden: nemrég egy sor új feature-t vezetett be az Instagram, ami a vásárlásösztönzésről szól. Ma már gyakorlatilag két kattintással átvezethetjük a potenciális ügyeleinket az Instagram posztunkról a webshopunkba. Ugye, Te is ezek fényében kommunikálsz?
  • Magyarországon mintegy 2,5 millió embert érhetsz el az Instán. Lehet, hogy a Te márkádról is beszélnek már, de még nem vagy fent, és észre sem vehetted, milyen diskurzus folyik rólad, vagy éppen a holisztikusabban a Te témádról?
  • És tényleg nagy a nyitottság: az Instagrammerek 80 százaléka követ márkákat.
  • Ezidáig globálisan már 15 millió üzleti profilt regisztráltak. A Tiéd köztük van már? És fejlődik?

 

 

A számok magukért beszélnek: az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában, ami itt van és még sokáig maradni is fog. Itt az ideje magasabb szintre emelned márkád Instagram jelenlétét! Ugyanis ide külön stratégia kell, és én segítek megérteni, hogyan érdemes márkát építeni az Instagramon, és milyen stratégia mentén a leghatékonyabb a termékkommunikáció.

 

Kinek szól ez a workshop?

 

Ez a maximum 25 fős, átfogó, stratégiai megközelítésű és gyakorlatias jellegű (jelenleg online) workshop ideális választás neked, ha a következő állítások bármelyike igaz rád:

 

  • Szívesen dedikálsz egy teljes munkanapot annak, hogy képbe helyezd magad középhaladó szinten az Instagram marketing kapcsán
  • Készen állsz arra, hogy az utólagos visszanézési lehetőséggel további mélységet adj az elhangzottaknak
  • Megvalósító típusú vállalkozó vagy, és a legjobb ötleteket keresed ehhez
  • Technikai és szemléletbeli kérdéseid már nincsenek, rutinosan mozogsz a platformon (ha hiányoznak a szilárd alapok, akkor az Instagram A-tól Z-ig workshopommal kezdj!)
  • Saját terméket vagy saját szolgáltatást szeretnél értékesíteni az Instagramon.
  • Képben vagy az Instával, sikereid is vannak, magabiztosan osztasz meg tartalmakat, a belefektetett idő, erőforrás azonban mégsem látszik megtérülni.
  • Nincs tudatos Instagram marketing stratégiád, és ennek hiányában a folyton változó algoritmussal küzdve úgy érzed, elakadtál a közösségépítésben, alacsony a követőid aktivitása, a konverzióról nem is beszélve? Rádöbbentél, hogy itt nem feltétlenül működik, ami a Facebookon jól bevált.
  • Nem tudod, mit kezdj az újdonságokkal, érdemes-e IGTV-zned, live-oznod, vagy mire a leghatékonyabb a Sztori, ha márkát építesz
  • Nem tudod, hogyan állítsd az algoritmust a saját szolgálatodba
  • Legjobban a zéró büdzsé, tartalommarketing alapú növekedési stratégiák érdekelnek
  • Ugyanakkor hiányzik az alaptudásod az Instagram hirdetések optimalizálásához
  • Fogalmad sincs, milyen mutatók mentén eredményes az Instagram kommunikáció és egyáltalán mik a kvantitatív lehetőségeid
  • Vagy egész egyszerűen nincs kapacitásod egyedül stratégiát építeni az Instagramra, pedig tudod jól, hogy fontos lenne.

 

Persze 6 óra alatt sem tudok személyre szabottan minden résztvevőnek stratégiát építeni, de felvértezlek minden tudásanyaggal, amit középhaladóként az Instagram marketingről tudnod kell. Ezután már csak be kell építened az eszközöket az Instagram kommunikációdba.

 

Ez talán a legnépszerűbb workshopom, amit több száz vállalkozó végzett el eddig, 100% elégedettségi rátával. A teljesség igénye nélkül csupán néhány visszajelzés tőlük:

 

“Napi szintű Instagram felhasználóként is tudtam új dolgokat tanulni Beától. Két workshopján is részt vettem. Mindkettő rendkívül jó hangulatú és informatív volt. Úgy gondolom, hogy minden korosztály sok információval gazdagodhat a tudatos instagramhasználattal kapcsolatban tudásszinttől függetlenül. Köszönöm az élményt!” – Szabados Anna, Vakvarjú Éttermek, marketing manager

 

“Bea nagyon érthető és strukturált formában rendkívül gyakorlatias, szó szerint aznaptól alkalmazható tudást adott nekem. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a workshopra” – Länger Jelena, Longevity Project, ügyvezető

 

“Beától egyszerűen mindent megtudhatsz, amit vállalkozóként érdemes tudni az Instagram üzleti lehetőségeiről. A Márkaépítés és vásárlásösztönzés workshopjáról úgy távoztam, hogy volt egy tucatnyi azonnal használható – és azóta már eredményesen működő! – fejlesztési ötletem. Elképesztően profin összerakott és hatásos tudáscsomagot kapsz tőle, amivel már másnap magabiztosan és céltudatosan posztolhatsz az Instára. A workshopjain pedig bónuszként mindig jó a hangulat, hiszen Beának nagyon közvetlen és kedves a stílusa, mindenki hamar feloldódik a társaságában. 🙂 Köszönet mindenért!” – Gál Anita, szülőverzum.hu, alapító

 

“Május végén jártam a ‘Márkaépítés’ WS-en Beánál, aki a tudatos instagramozás “kulisszatitkaira” okított bennünket. Rengeteg nagyszerű újdonságról tanultam (főleg a storykat illetően), ugyanakkor egy csomó dolog megerősítésre lelt. Köszönöm nagyon ezt a napot! Szívből ajánlom ezt az 5 csillagos WS-t mindazoknak, akik el szeretnének mélyülni ebben a témában, és naprakész, professzionális információt kívánnak kapni, nem csak a WS-en, de utána is folyamatosan.” – Horváth Ádám, Nemzetközi Zumba® Prezenter, Zumba® Jammer

 

“Évek óta az esélytelenek nyugalmával nézegetem az instát. Annyit tapasztaltam belőle, hogy a hirdetés drágább, mint a facebookon vagy az adwordsben, linket nem lehet tenni a posztba és a story tartalma egy nap után eltűnik. Beától kaptam egy teljesen más, egy igazán előremutató nézőpontot rengeteg inspiráló példával és változatos eszköztárral. Külön köszönöm a visszanézhetőséget, másképp nem tudtam volna ezt a rengeteg hasznos tudnivalót alaposan feldolgozni.” – Jász Anita, tulajdonos, Selyem Shop

 

“A reklám szakma egy másik szegletéből érkeztem, de az Instagramon való kommunikáció teljesen más megközelítést igényel, mint amihez eddig szoktam. Az átfogó workshopon rengeteg új dolgot és azonnal bevethető ötletet tanultam Beától” – Gergely-Gyuris Dorka, Flowdog, társalapító

 

“Pikreától mindig jó tanulni, számomra a témája leghitelesebb képviselője. Nem véletlenül választom Őt, ha tovább szeretnék fejlődni az Instagram és az online marketing világában. Köszönöm!” – Horányi-Pirók Panka, néptáncpedagógus, Intenzív Néptánc

 

“Egy hiánypótló, tartalmas tananyag, mely nem csak oktat, hanem felteszi azokat a kérdéseket is, amelyek rávezetnek mitől lesz jó/jobb az insta oldalad. Bea olyan témákban is osztott meg új információt, melyekről úgy gondoltam, jól ismerek. Már az ingyenes anyagok alapján eldöntöttem, hogy ha valakinek fizetek majd insta-tudásért, az Bea lesz. Most már abban is biztos vagyok, hogy lesz folytatás.” – Batki Lilla, tulajdonos, Sempre és Chimera Ékszerüzletek

 

 

Hogyan épül fel a workshop?

 

A workshop nagyon komplex, átfogó tematikájú, hosszában pedig egész napos a minél mélyebb megértés segítése érdekében. Ezt segíti az utólagos visszanézési lehetőség is néhány napig. Többek között az alábbi kérdéseket boncolgatjuk rengeteg konkrétummal, és amennyire csak lehet, személyre szabottan, az élő jellegéből fakadóan. Éppen ezért én csak a maximum közepes csoportos és személyes tanulási formákban hiszek, ami ezt a workshopomat illeti! Csak rajtad múlik, hogy már aznap beépíted-e a stratégiádba a tanulságokat:

 

  • melyek a legfontosabb statisztikák, trendek és best practice-ek a hazai piacon?
  • milyen tartalommarketing működött 2020-ban és jelenleg mire érdemes fókuszálnod?
  • mi egyáltalán az instázás értelme? Miért csináljuk és hogyan csinálhatjuk jól, ha a márkaépítés, és az eladásösztönzés a célunk?
  • hogyan tehetsz szert egységes és jól beazonosítható márkaidentitásra az Instagramon?
  • mi a követővonzó, konzisztens galériák titka, és hogyan tudod Te is megteremteni ezt a hatást időhatékonyan?
  • amit muszáj, és amit tilos: mi működik és mi nem az Instán jelenleg?
  • értékteremtés a tartalommal – hogyan?
  • hogyan optimalizáld a csatornád és a tartalmaid, hogy elég magas minőségű, kreatív, és valóban “Instagram-kompatibilis” legyen ahhoz, hogy a célcsoportod a profilod követésre érdemesnek tartsa: 2020-as best practice-ekkel
  • mi a konzisztencia jelentősége a tartalomban, képi világban és rendszerességben? miről, hogyan, hová, mennyit és mikor posztolj?
  • mindent a feedről, sztoriról és a további tartalommegosztó felületekről az Instagram appon belül
  • melyek az Instagramos közösségépítés leghatékonyabb módjai?
  • milyen követőszerző metódusok működnek most?
  • valóban fontosak még a hashtagek, és ha igen, hogyan a leghatékonyabb a hashtag stratégia?
  • melyek a reális célok, hogyan tudod elérni őket és mérni őket?
  • hogyan értékeld az eredményeidet?
  • minden, amit a jól konvertáló Instagram kommunikációról tudni akartál: hogyan érd el a konverziót
  • kinek érdemes influencer marketingben gondolodnia, mik annak az előnyei és buktatói: influencer marketing gyorstalpaló
  • a legfontosabb alapstratégia a követőszerző Instagram hirdetéseidhez
  • szó lesz a legfontosabb kiegészítő alkalmazásokról is, hogy ezekkel is növeljük a hatékonyságodat
  • …. és még sokminden másról, amit csak bele tudok sűríteni 6 órába középhaladó szinten az Instagramos márkaépítésről és vásárlásösztönzésről. Nagyon masszív a tudásanyag, nézd meg a véleményeket:

 

“Kétségtelen, hogy Bea ma Magyarország Insta-nagyasszonya. Bárhol bármilyen instagrammal kapcsolatos kérdés merül fel, azonnal az ő neve merül fel elsőként. Én azt szeretem a legjobban az anyagaiban, képzéseiben, hogy lényegretörőek, nincs bennük maszlag, általánosítás, csak arról szólnak, amire az ember tényleg kíváncsi.” – Bárány-Szilfai Alida, esküvőszervező @alidawedding

 

“Nagyon összeszedett anyag. Ha új vagy az Instagramon, akkor minden szava kincs. Ha már régóta fent vagy a platformon, akkor sok minden ismerős lesz, de Bea rendszerezi a tudásod, elmondja, hogy mit hogyan, mire, mikor érdemes használnod és sok az apró gyakorlati trükköt, jó példát, okos kis megoldásokat ad a kezedbe, amit akár már aznap alkalmazhatsz.
Kiválóan alkalmas arra, hogy inspiráljon, motiváljon és adjon egy hatalmas löketet. Segítségével gond nélkül hónapokra előre megtervezed, mit és hogyan fogsz (hogyan érdemes) kommunikálni.” – Kardos Reni, Bödön Box egyedülálló kézműves ajándékdobozok, alapító tulajdonos

 

“Ha már tudod, mi fán terem az Instagram, és tudod, hogy akiket el akarsz érni, azokat itt megtalálod, ideje mélyebbre ásni. Ez a workshop alkalmas arra, hogy feltegye a megfelelő kérdéseket, amik mentén gondolkozhatsz, megmutassa, milyen irányokat választhatsz és elindítson a fejlődés útján. Informatív, alapos és interaktív.” – Róbert Katalin, Akronim Magazin, író

 

“Bea workshopja rendszerezte az innen-onnan megszerzett ismereteimet és sok új dologgal egészítette ki azt. Az Instagram iránti lelkesedése ragadós, a workshop hatására újult erővel vetettem bele magam az instázásba!” – Bárdics Anna, Ecomind zero waste webshop alapító

 

További visszajelzésekért és eredményekért nézd meg a témában rögzített highlight-jaim számtalan értékeléssel és screenshottal az Instagram profilomon!

 

Jelentkezz Te is!

A kialakult helyzetben személyes, csoportos workshopokat nem áll módomban tartani, de a tanulás továbbra is zavartalanul folyik. A személyes helyett élő, online webinarok keretében tanulunk, ami ugyanolyan hatékony, ráadásul, néhány napig visszanézhető a felvétele.

Márkaépítés és vásárlásösztönzés az Instagramon webinárium – ÁPRILIS:

helyszín: otthonodból a Zoom segítségével tudsz online becsatlakozni élőben. A képzés limitált ideig mindig visszanézhető.

következő időpont: 2021. április 7. szerda 09:00 – 16:00

árak:

early bird ára március 31. 12. óráig: 39 990 Ft, teljes ára ezután 44 990 Ft.

A díj tartalmazza a “2021 legtrendibb Canva grafikái” ebookot, a 40% kedvezménykódot a Hashtag kurzusomra, és a 10% kedvezménykódot a Story kurzusomra. És a mindig szuper közösséget:)

jelentkezés: várlak szeretettel a webináriumon, jelentkezésed ezt a kérdőívet kitöltve tudod leadni, ami után néhány munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot.

 

Inkább egy következő élő alkalom érdekel az idei évben? A helyek 90%-a 24 órán belül be szokott telni hírlevélből, így érdemes neked is feliratkoznod itt a hírlevelemre, ha egészen biztosan szeretnél részt venni valamelyik soron következő alkalmon az idei év során.